Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Ahad, 7 Mac 2010

ANAK-ANAKKU

11 bulan

Apabila aku disahkan mengandung oleh doktor, x dpt aku gambarkan perasaan ketika itu , bkn apa pada masa tu anak ku yg no 2 baru berusia 5 bulan. dalam perasaan ku yang kacau tu aku kene terima rezeki yg allah berikan kepada ku. alhamdulillah proses melahirkan dia begitu mudah, masuk je ke bilik bersalin setengah jam lepas tu dia pun lahir. aku pun tidak mengalami apa2 masalah selepas melahirkannya. x seperti aku melahirkan abang dan kakaknya.


 2 tahun sebulan

Ini anak aku no 2, semangat bukan main tapi `ciwek' x boleh abang dan adiknya cuit pasti dia menangis.bercertia tentang masa melahirkannya pula nak kata susah x nak kata senang pn x. tapi susah pada aku sbb selepas aku melahirkannya aku x blh buang air kecil selama seminggu.



5 tahun 2 bulan

Ini anak aku yang sulung. bercerita waktu melahirkannya biasalah seperti mana ibu2 yang pertama kali melahirkan tetapi cerita selepas aku selamat melahirkannya aku x boleh membuang air kecil selama sebulan lebih dan selama itu jugak aku duduk kat hospital. di mana silapnya aku pn x tau doktor pn tak tau apa puncanya. apa yg penting sekarang aku dah normal seperti biasa alhamdulillah

Apa yang ku harapkan semoga anak2ku menjadi anak yang soleh dan solehah, anak yang cerdik dan pandai, anak yang menghormati orang tua, anak yang mengikut kata ibubapa,  

ya allah terangkan hati mereka,murahkan rezeki mereka, lindungi mereka daripada gangguan syaitan, jauhkan mereka daripada perkara yang mungkar
amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan